Jangan Tinggalkan Aku !


[ i still love you ! don't leave me ! ]

6 Nov 2010
ari pling byak aku nanges . sbb pa ? isk isk . aku crita kt ampa stgi , ampa kta aku ni mlebey2 plak . arhh , lnx arr . blog aku , ska ati aku . aku sdeyh sgt ari ni sbb org yg aku syg , syg kt org laen . spa x sdeyh ? aku syg gla2 kt dy . huhu . aku dpat tau dy syg kt org laen , ati da PRANGG ! pecah brderai abes mcm pggan trlpas ps2 jtuh ats lntai sbb trkjut . mcm tu arr keadaan aku time tuh . sggup dy syg kt org laen ? pdhai dy still syg aku . adeyy . aku mmg buntu gla time nieh . x tau nk pkiaq pa dah . sejrah aku da tolak tpi sbb da ilang mo0d . napa ****** sanggup trima org laen pdhai aku mseh ada lg ? ckp sdeyh . dy msj aku mlm tuh , aku x mau blas , stgi dy kta pa plak . kmi msej mmg mcm btui2 nk brpisah x kn jmpa da . adeyy . bpa kali x tau ayaq mata aku jtuh . x lrat nk tggung da aeh kolam ayaq mata nieh . aku dok dgaq lgu What If - Jason Derulo dgn Until I Find You - Richard Marx . lg aku sdeyh . nywy , aku ckup pnin psai kes nieh .

== baeklah , dgn brat aty , ****** lpaskan aini . tp , aini jgn smbong n lpe an ****** oke ? ==
[ ayt kt ats tu yg wat aku lemah gemelai truih ! waa . jgn tggalkn aku ! aku still syg dy ! ]