award blog cantekk ;D

heyy heyy heyy . hahaha . aku dpat award lg nieh . wuuhuu ! award ni aku dpat dri Kak Ameera yg comeyy ^^ . hee , ni first time dpat award blog yg cntekk . hahaha . pdhai bknnya lawa pown . anywy , aku ucp tenkiu byk2 kt kak meera sbb sudi bg award yg lawa nieh . hehehehe . 


cantekk kan award nieh ? pink wrna nya ~ weehee ., i love pink ~ hahahaahaha . oke , ni soklan yg ka k meera surh aku jwab . huhu . nseb baek cket ja . ^^

1- apakah yang membuatkan anda meminati dunia blog ?
" ntah larr , mgkin sbb rmai kwan ada blog , tu yg wat skli . ngeh ngeh . * renyih :D "

2- blog siapakah yang sentiasa anda kunjungi ?
" blog Fyfy Davella dan blog Kak Hanna , tau seipa ? sbb blog dpa lawa dan simple . blog kak hanna ada tutorial , so , aku cri pa2 yg nk hias kt cni lorhh "

3- adakah anda rase blog saye nice ? atau perlu diperbaiki lagi ?
" klu blog awk , mmg da oke da . huhu . cun pown cun . blog aku ni larr . so mnyerbutkan mata . hahha . XD "