gudbaii T,T

heyy heyy . ari ni ari sabtu . 25 dec . lg smggu lg sblum aku mnjjak taun 2011 , taun yg pling aku tkut skli . tau dak sbb pa ? sbb kami kna amek peperiksaan paling ringkas [ PMR ] . hahahaha . ringkas larr sgt . esh , aku amat tkut sgt arr nk amek PMR tuh . adoyy . aku dok maen2 lg nieh . nseb baek aku p tsyen , klu dak , bku pown tarak aku nk sentuh da aeh , hahaha . nywy , mulai mggu dpa , ari sbtu , aku akn tggalkan blog aku n mukabuku aku slama bpa bulan sblum PMR . isk3 , sdeyy gla kowt . mk aku da x bg aku bka da bnda2 ngarut nieh . 

msa drjah 6 x pa gak sbb aku x dak mukabuku , so , aku leyy arr than setaun x pgang kmpter . huhu . aku leyy ggah lg . ni dgn blog n mukabuku , aku x leyy renggang arr . hahahaha . adoyy . stat mggu dpan pown aku kna tggalkan enset aku . x leyy msej dgn dy da . huhu . tp x pa , kmi leyy jmpak kt skola . yeye . x sbar nk jmpak dy . huhu . x pa heh , nk mkan dlu . baii .