tolong aku !


http://data.whicdn.com/images/8823416/tumblr_ljodb3lzp91qi9780o1_500_large.jpg?1302839480


haii haii . suda 2 mggu bdk mereng ni tggal blog dia . lepas tu , ari ni bru dy nk jnguk nk mmbebel kt korg smua . muahahaha . sudah eppi aku ari ni noh . oke oke , trlbeyy dos sayang yg diberi oleh afizal laa . coiih , galak siot ! HAHAHA . nk tau aku eppi mcm mna ? mcm gmbar kt atas tu laa . jeng jeng jeng ^^

k k , korg nk tau dak , kmarin tarikh keramat kami kelaii gadoh pling dasyat  -________-' . sumpah , aku bnci gilaa laa dy dok puji ex dy laa pa laa . sukaa ckap suka jaa . x yah dok berdalih mcm2 laa weii . igt aku x tau kaa prgai kau mcm mna ? grrrr >.< geram thap cipan mmpuih gila smlm .

kwan aku tu , ieka , ngamok kt balak dy lak , neah , hare . smua pkat ngamok kt pkwe smlm . so , dgn ini sy isytiharkan smlm sbgai " malam ngamok kt pkwe " wooooo !! HAHAHAHA . eshh , over laa derr . fiakk =="

serius , smlm aku kelaii pnya trokk dgn dy , pdan muka dia . amoiih . puji ex , x igt dunia . ntah2 x sdar lgsung da ada awek cket pnya x lawa nieh ! >.< k laa , geram sat . stgi mltup gak blog ni aku dok maki mcm2 . k baiii >.<